این چیزی که درِش هستم نه انتظاره و صبر, و نه تمومکردن, کنار گذاشتن و فرار. تعلیق؟ نه اسمش تعلیق هم نیست! این بزرگتر شدنه. از منِ قبلی یهگام فراتر گذاشتنه. واقعیت اینه که نه میخوام فرار کنم از آره... هنوز هم....
ما را در سایت آره... هنوز هم. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: چهارشنبه 7 آذر 1397 ساعت: 16:38